23 februari 2023

Een kleine maand geleden, op 26 januari 2023, lanceerde Stichting Civic haar manifest. We stonden er ook bij stil dat Civic vijf jaar bestaat. De aanwezigen hebben allemaal gereageerd, gediscussieerd en meegedacht over de tien stellingen in ons manifest, waarvoor hartelijk dank.

Maar hoe leg je zo’n middag goed vast? We hebben wat foto’s gemaakt, maar ook aan Caroline Perrée van De Betekenaar gevraagd om een grafisch verslag te maken. Zij zet ogen en oren goed open, filtert informatie en maakt op een overzichtelijke manier betekenisvol beeld van de essentie.

Als je het eindresultaat aandachtig bekijkt, krijg je een uitstekende indruk van wat er die middag besproken is. Heel inspirerend, hier kunnen wij een heel jaar mee voort!

Houd onze website en sociale media goed in de gaten, wij zullen iedere maand ingaan op een stelling van ons manifest. Je bent van harte uitgenodigd om daarop te reageren.

Grafisch Verslag Lancering Manifest