29 januari 2023

Op 26 januari lanceerde Stichting Civic haar manifest!
We stonden er ook bij stil dat Stichting Civic vijf jaar bestaat. We kijken terug op een zeer geslaagde middag, vol discussie met betrokkenen bij de huidige inburgering over een fundamenteel nieuw perspectief op ontvangstbeleid voor nieuwkomers. We willen iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en gedachten.

De bijeenkomst was een startschot. Komend jaar zullen we iedere maand stilstaan bij één van de stellingen. We zullen over de betreffende stelling publiceren, bloggen, bijeenkomsten organiseren en podcasts maken (etc.). Als je daaraan wilt bijdragen, neem dan vooral contact met ons op.

We willen Stibbe bedanken voor de mogelijkheid het evenement bij hen te organiseren en de prettige samenwerking.

Klik hier voor de Powerpointpresentatie